Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marta Wiśniewska, Jarek Jakimowicz i Albert Sosnowski w kampanii „Możesz to zmienić”

11 marca pod hasłem „Możesz to zmienić”, ruszyła pierwsza w Polsce kampania społeczna poruszająca temat procesu usamodzielniania dzieci z domów dziecka, zrealizowana przez Fundację Szansa Dzieciom.
O autorze
1 min czytania 2013-03-11

Kampania społeczna „Możesz to zmienić” ma na celu zwiększenie świadomości wśród ludzi, w zakresie problemu jakim jest nieodpowiednie przygotowanie do wejścia w dorosłe życie wychowanków domów dziecka.

Za pomocą trzech kreacji graficznych Fundacja przedstawia skutek niewłaściwie przeprowadzonego procesu usamodzielniania, a także przekazuje informacje, że każdy z nas może to zmienić angażując się w działania Fundacji na rzecz dzieci z domów dziecka.

– Zdajemy sobie sprawę, że nasze kreacje mogą szokować, ale odzwierciedlają smutną rzeczywistość jaka w większości spotyka młode dorosłe osoby opuszczające „Domy Dziecka”. Niestety dzieje się to od lat ponieważ do dnia dzisiejszego nie został wdrożony skuteczny ogólnopolski program usamodzielnienia – Powiedział Marcin Matecki Prezes Fundacji Szansa Dzieciom

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania w ramach kampanii „Możesz to zmienić” trwać będą przez miesiąc, choć nie wyklucza się reaktywacji kampanii w niedalekiej przyszłości.

Tak niewiele trzeba aby odmienić czyjś los. Każdy może włączyć się w działania. By dowiedzieć się, jak można pomóc, wystarczy wejść na witrynę Fundacji: www.szansadzieciom.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Kreacja/Pomysł: Fundacja Szansa Dzieciom
  • Produkcja,postprodukcja: ASM Media Agency Sp. z o.o.
  • Foto: Sebastian Rudnicki ASM
  • Wsparcie techniczne Studio Tęcza
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się