Zarosa z branżą reklamową związana jest od 2009 roku. Przez 7 lat w ramach domu mediowego i agencji MediaCom tworzyła największe kampanie z digital influencerami i odpowiadała za rozwój MediaCom Beyond Advertising. Zrealizowała wiele projektów na styku komunikacji, kreacji i mediów ze szczególnym uwzględnieniem roli digital influencerów, których na stałe wpisała w strategię takich marek, jak: Coca-Cola, Play czy Danone. Prowadzone przez nią projekty zostały uhonorowane wieloma nagrodami (m.in. Grand Prix Kreatury, Mixx Awards, MediaTrendy, Webstar), a flagowy film #DajCalusa (w ramach stworzonej przez nią kampanii dla Coca-Coli) stał się najpopularniejszym wideo opublikowanym na polskim YouTube na kanale marki w 2015 roku.
W indaHash.com i LifeTube Zarosa będzie odpowiedzialna za kompleksowość oferty influencerów. Ma rozwinąć podejście multiplatform (wykorzystywania wszystkich kanałów komunikacji digital influencerów – nie tylko kanałów YouTube) oraz odpowiadać za rozwój indaHash.com na polskim rynku.
Zobacz również
Zarówno LifeTube, jak i indaHash to bardzo dynamiczne firmy i marki z ogromnym potencjałem – mówi Marta Zarosa. LifeTube pod względem subskrypcji stał się największą siecią wielokanałową YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), a w aplikacji indaHash, jeszcze przed oficjalnym startem, zarejestrowało się ponad 36 tysięcy instagramerów docierających łącznie do ponad 71 milionów followersów. W tej chwili zrealizowaliśmy już ponad 50 kampanii dla topowych marek. Dla mnie to rewolucja na rynku współpracy z digital influencerami. Nikt wcześniej nie wykorzystywał ich w komunikacji marki na taką skalę – tłumaczy Zarosa.
To ogromne wyzwanie, ale i niesamowita szansa na sprawdzenie swoich umiejętności. Jesteśmy dopiero na początku drogi, a już w ramach indaHash mogliśmy zrobić kampanie dla takich marek, jak: McDonald’s, Milka, Lipton, Wedel, Fanta, KFC, Danone, Nestle Fitness, Adidas, Disney, Rexona czy Electrolux – wymienia Zarosa.
Marta Zarosa była również jurorką w IAB Mixx Awards, prowadziła wykłady, jako ekspertka występowała na wielu konferencjach branżowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing