Sieć Martes Sport po raz kolejny udowadnia, że chce wyznaczać nowe trendy i zwiększać zadowolenie klienta docelowego.
Od 9 października usługa Same Day Delivery, dostarczana przez firmę X-Press Couriers, jest dostępna w sklepie internetowym sieci – www.sklepmartes.pl. Na ten moment pilotażowo wdrożenie działa wyłącznie na terenie Warszawy (decyduje kod pocztowy), dla zamówień złożonych w dni robocze do godziny 15:00. Zamówienia spełniające te kryteria zostaną doręczone w ten sam dzień między godziną 14:00 a 17:00 lub 18:00 a 22:00.
Zobacz również
Mimo że usługę można traktować jako wariant „Premium” – w końcu jest to dostawa ekspresowa, sieć zdecydowała się oferować ją w cenie 5 złotych za przesyłkę. To niezwykle atrakcyjna oferta, gdyż cena nie różni się od standardowych przesyłek realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich.
Szybkość doręczenia towaru do tej pory była jednym z głównych elementów odróżniających tradycyjny handel sklepowy od e-commerce. Dzięki usłudze Same Day ta granica zostaje przesunięta. Taka zmiana bezpośrednio wpływa na to, co dla nas najważniejsze – czyli zadowolenie klienta. – mówi Przemysław Golba, odpowiedzialny za rozwój e-commerce sieci Martes Sport.
Nie dziwi fakt, że dostawa tego samego dnia jest wprowadzana do kolejnych działów e-commerce, gdyż daje realną szansę na wyróżnienie się wśród konkurencji. Rynek zakupów internetowych w Polsce niezwykle dynamicznie się rozwija i zmienia, podobnie jak wymagania klientów. Dlatego też należy przyspieszyć, żeby nadążać na trendami – to właśnie część strategii Martes Sport.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing