Martyna od 12 lat związana jest z marketingiem, a od pięciu specjalizuje się w mobile marketingu. Przez ostatni rok pełniła funkcję Head of Mobext pod parasolem Havas Media Group, pracując dla takich klientów jak Sephora, Hyundai, KIA, PKP Intercity, Red Bull, Accor Hotels, EA, AXA czy Ubisoft.
W agencji Lemon Sky J. Walter Thompson jej działania dotkną bezpośrednio dwóch obszarów: rozwoju agencji pod kątem budowania kompetencji mobile oraz szeroko pojęty consulting i wsparcie strategiczne dla klientów agencji. Wewnętrznie więc zajmie się wprowadzaniem i koordynacją innowacyjnych strategii mobilnych, łącząc doświadczenie mobile mediowe z kampaniami prowadzonymi przez agencję. Z kolei klientom agencji zapewni analizę strategiczną pod kątem proaktywnych działań mobile, np. bieżący monitoring trendów, propozycje budowy i rozwoju aplikacji mobilnych oraz łączenie technologii mobile z tradycyjnymi formatami komunikacji marketingowej.
Zobacz również
Martyna Smak dołączyła do zespołu Lemon Sky J. Walter Thompson 1 marca 2016 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]