Pyszne.pl w maju uruchomiło nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” (ang. „Did Somebody Say”), której głównym motywem jest radość, jaką odczuwamy, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia. Serwis zainaugurował platformę reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry, która w swoim unikalnym stylu dzieli się z odbiorcami radością z zamawiania posiłków z dowozem.
Charakterystyczny jingiel „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, który wybrzmiewa w reklamie, stał się viralowym trendem w aplikacji TikTok. Użytkownicy wykorzystują go do tworzenia swoich filmów. Na platformie pojawiły się już tysiące takich materiałów, co nie umknęło uwadze marki.
Zobacz również
– Bardzo spodobał nam się sposób, w jaki użytkownicy TikToka bawią się naszym sloganem. Cieszymy się, że dostarczyliśmy tylu osobom tak wiele radości przy tworzeniu filmów, szczególnie, że to właśnie radość, nie tylko z jedzenia, jest najważniejszym punktem kampanii „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Poprzez nasz konkurs chcemy docenić społeczność TikToka za kreatywność i nadać zabawie nowy wymiar – powiedział Artur Cichoń, senior marketing manager Pyszne.pl.
Pyszne.pl w odpowiedzi na popularność hasła „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” proponuje użytkownikom TikToka zabawę, w której nagrodą główną jest, ważny przez rok, voucher o wartości 16 400 zł, do wykorzystania na zamówienia jedzenia w serwisie.
Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy opublikować na TikToku krótki (maksymalne 15-sekundowy) film z wykorzystaniem specjalnego filtra „Czy ktoś powiedział” przedstawiający sytuacje, w których Pyszne.pl może uratować dzień. Przypalona kolacja tuż przed randką? Ciężki dzień w pracy i brak czasu na gotowanie? A może obiad zjadł z talerza pies, a teraz udaje, że te brudne wąsy to czysty przypadek?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pyszne.pl liczy przede wszystkim na kreatywne historie. To właśnie autor najciekawszego pomysłu nagrodzony zostanie voucherem pozwalającym na rok darmowego jedzenia. Oprócz tego, Pyszne.pl przygotowało także dodatkowe nagrody. W sumie, w ramach konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, serwis rozda kody o wartości niemal 25 000 zł. Udział w konkursie można wziąć tylko do 6.12, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni 20.12.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do zabawy „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” dołączyła także królowa polskiej muzyki – Maryla Rodowicz. W swoim filmiku pokazuje, że jeśli nie masz na nic ochoty, a do tego pogoda nie dopisuje, zawsze dobrym rozwiązaniem jest Pyszne.pl! Jej TikToka można zobaczyć tutaj.
Oprócz Maryli Rodowicz, w TikTokowym challengu Pyszne.pl udział wzięły osoby takie jak: TwinStylee, Sylwia Lipka, Pizza Paweł, PK sisters, Adam Fidusiewicz, Mariusz Kozak, Mamokochamcie, a także kilkunastu mniejszych influencerów.