Największe wydarzenie „escape’owe” w Polsce odbędzie się już 8 maja w Szczecinie, w hali widowiskowej Azoty Arena. Głównym sponsorem MASSESCAPE jest Kompania Piwowarska.
– Escape roomy to coraz popularniejsza rozrywka. W niektórych miastach jest ich kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt i wciąż powstają nowe. Ludzie uwielbiają wyzwania, zagadki i łamigłówki, a więc często decydują się na odwiedzanie takich miejsc. Jednak ucieczki na taką skalę jeszcze w Polsce nie było –– mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, Kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej. – Dlatego cieszymy się, że możemy patronować temu wyjątkowemu, pionierskiemu wydarzeniu, jakim jest MASSESCAPE. Zwłaszcza, że jedna z zagadek będzie nasza. Oczywiście wszystko, aż do samego końca, jest pilnie strzeżoną tajemnicą – dodaje.
Zobacz również
Escape room swoje początki, które przypadają na końcówkę lat 80-tych, zawdzięcza grom komputerowym. Kilkanaście lat później zabawa przeniosła się do realu i stała się popularna na całym świecie. Od kilku lat jest jedną z ulubionych rozrywek Polaków. Pokoje, które powstają w coraz większej ilości miast działają na podobnej zasadzie. Niewielka grupa osób, zazwyczaj 3 lub 4, zostaje zamknięta w środku i w ciągu określonego czasu musi wydostać się z pomieszczenia. Pomagają im w tym wskazówki, ale przede wszystkim umiejętność logicznego myślenia, spostrzegawczość, zręczność i spryt. W większości przypadków takie pokoje mają jakiś motyw przewodni. Nawiązują do zjawisk popkulturowych, filmów czy konkretnych miejsc, jak więzienie.
I choć w Polsce istnieje już masowa ilość escape roomów, to jeszcze nigdy nie odbyła się impreza masowa, która nawiązywałaby do tej idei. Dlatego szczecińska MASSESCAPE jest wydarzeniem wyjątkowym. Organizator, Marcin Banasiak, prawie wszystkie dotyczące wydarzenia szczegóły trzyma w tajemnicy. – Jedyne co możemy powiedzieć na tym etapie, to zapewnić, że klimat, który zbudujemy wspólnie z uczestnikami z pewnością na długo pozostanie w pamięci – mówi Marcin Banasiak. – Wszystkich śmiałków zapraszamy, aby podjęli wyzwanie i spróbowali uciec z największej pułapki w Polsce! – dodaje.
Uczestnicy wszystkiego dowiedzą się na miejscu, czyli w hali Azoty Arena, która 8 maja stanie się wielkim escape roomem. Spodziewanych jest kilka tysięcy uczestników. Patronem tej wielkiej, masowej ucieczki została Kompania Piwowarska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jako główny sponsor wydarzenia także serdecznie zapraszamy. Dajcie się złapać w pułapkę, tylko po to, aby w wielkim stylu z niej uciec!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bilety można kupić na tej stronie, dodatkowe informacje o wydarzeniu można znaleźć także tutaj i tutaj.