Motorewolucja to kampania kierowana do konsumentów, którzy szukają nowoczesnych form finansowania aut – prostych, wygodnych, bezpiecznych i dostępnych online. Ma reklamować abonament na samochody i podkreślać takie zalety produktu, jak: krótkie okresy umów i możliwość szybkiej zmiany samochodu, brak opłaty na start i opłat dodatkowych, niskie raty, szeroki wybór aut. Dodatkowo promowana będzie możliwość podpisania umowy na abonament w 100% online, z opcją zamówienia dostawy door-to door oraz możliwością odstąpienia od kontraktu w ciągu 14 dni. Różne grupy konsumentów, do których kierowany jest produkt, odzwierciedla trójka bohaterów kampanii, zwracając uwagę na inne zalety rozwiązania, a trakcyjne dla każdego z nich.
– Grupa Masterlease jest pionierem rozwiązań abonamentowych na polskim rynku, a kampania promująca te rozwiązania, to kolejny krok wspierający nową strategię spółki. Chcemy dotrzeć do szerokiej rzeszy konsumentów, którzy są otwarci na innowacyjne rozwiązania i poszukują wygodnych, kompleksowych opcji finansowania samochodów, bez konieczności ich zakupu. Odzwierciedlają ich bohaterowie naszej kampanii – pracująca mama, która potrzebuje komfortu i bezpieczeństwa, żyjący w szybkim tempie manager, ceniący sobie oszczędność czasu oraz przedstawiciel młodego pokolenia, który na co dzień korzysta ze zdobyczy cyfrowego świata. Finansowanie samochodu w abonamencie z opcją zakupu przez Internet odpowiada na ich potrzeby – mówi Dorota Sutor, Dyrektor Marketingu Grupy Masterlease, operatora Master1.pl
Zobacz również
Działania w ramach kampanii rozpoczęły się w piątek 3 listopada. Będą prowadzone głównie w Internecie – banery w około 200 różnych formatach oraz video m.in. na portalach VOD, YouTube, Facebook – gdzie potrwają do końca marca 2018 r. Dodatkowo, do połowy stycznia 2018 r., emitowane będą spoty radiowe w miastach gdzie swoje salony ma sieć Master1.pl
Kreację kampanii przygotowała agencja V&P. Spoty wyreżyserował Konrad Aksimowicz, a produkcją zajęło się Oversee Production. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Global. Komunikację PR prowadzi agencja Brandscope.

Jak zakaz sprzedaży energetyków osobom niepełnoletnim wpłynął na ofertę sklepów? Tak wyglądały ich półki w 2024 roku