Motorewolucja to kampania kierowana do konsumentów, którzy szukają nowoczesnych form finansowania aut – prostych, wygodnych, bezpiecznych i dostępnych online. Ma reklamować abonament na samochody i podkreślać takie zalety produktu, jak: krótkie okresy umów i możliwość szybkiej zmiany samochodu, brak opłaty na start i opłat dodatkowych, niskie raty, szeroki wybór aut. Dodatkowo promowana będzie możliwość podpisania umowy na abonament w 100% online, z opcją zamówienia dostawy door-to door oraz możliwością odstąpienia od kontraktu w ciągu 14 dni. Różne grupy konsumentów, do których kierowany jest produkt, odzwierciedla trójka bohaterów kampanii, zwracając uwagę na inne zalety rozwiązania, a trakcyjne dla każdego z nich.
– Grupa Masterlease jest pionierem rozwiązań abonamentowych na polskim rynku, a kampania promująca te rozwiązania, to kolejny krok wspierający nową strategię spółki. Chcemy dotrzeć do szerokiej rzeszy konsumentów, którzy są otwarci na innowacyjne rozwiązania i poszukują wygodnych, kompleksowych opcji finansowania samochodów, bez konieczności ich zakupu. Odzwierciedlają ich bohaterowie naszej kampanii – pracująca mama, która potrzebuje komfortu i bezpieczeństwa, żyjący w szybkim tempie manager, ceniący sobie oszczędność czasu oraz przedstawiciel młodego pokolenia, który na co dzień korzysta ze zdobyczy cyfrowego świata. Finansowanie samochodu w abonamencie z opcją zakupu przez Internet odpowiada na ich potrzeby – mówi Dorota Sutor, Dyrektor Marketingu Grupy Masterlease, operatora Master1.pl
Zobacz również
Działania w ramach kampanii rozpoczęły się w piątek 3 listopada. Będą prowadzone głównie w Internecie – banery w około 200 różnych formatach oraz video m.in. na portalach VOD, YouTube, Facebook – gdzie potrwają do końca marca 2018 r. Dodatkowo, do połowy stycznia 2018 r., emitowane będą spoty radiowe w miastach gdzie swoje salony ma sieć Master1.pl
Kreację kampanii przygotowała agencja V&P. Spoty wyreżyserował Konrad Aksimowicz, a produkcją zajęło się Oversee Production. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Global. Komunikację PR prowadzi agencja Brandscope.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce