– W dniach 29-31 lipca, na lotnisku Makowice w Płotach odbędzie się 27. edycja Pol’and’Rock Festival. Nowa lokalizacja to nie jedyna zmiana, jaka czeka tegorocznych festiwalowiczów. Wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej – 20 tys. uczestników będzie miało możliwość wysłuchania koncertów na żywo, pozostali chętni będą mogli obserwować wydarzenie w sieci.
Spotkanie na żywo…
Ubiegłoroczna edycja Pol’and’Rock Festival, czyli Najpiękniejsza Domówka Świata, cieszyła się niezwykłą popularnością, na nowo odkrywając siłę internetu i wartość spotkań w sieci. Zarówno obostrzenia związane z pandemią COVID-19, jak również kilometry, które dzieliły festiwalowiczów, nie zgasiły chęci do zabawy i tej niezwykłej iskry, od lat łączącej uczestników tego wydarzenia. Duży udział w tym sukcesie miał Mastercard, jako partner technologiczny festiwalu, dostarczając „miejsca” i możliwości do komunikacji i kontaktu z innymi uczestnikami, rozproszonymi po całym świecie.
Zobacz również
W tym roku, Pol’and’Rock częściowo wraca do formuły sprzed epidemii. Pod koniec lipca na terenie dawnego Lotniska Makowice-Płoty, spotka się 20 tys. uczestników wydarzenia. Czekać na nich będzie blisko 30 wykonawców, strefa Akademii Sztuk Przepięknych, w której będą mogli się spotkać z wybitnymi gośćmi, seria wieczornych koncertów, a także atrakcyjne przestrzenie partnerów.
… i w sieci
Dla tych, którym nie uda się dotrzeć do Makowic, organizatorzy przygotowali niespodziankę – transmisje on-line. Można je oglądać na kanałach Pol’and’Rock Festival, podobnie jak w roku ubiegłym, w gronie znajomych, na specjalnie zaplanowanej domówce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dzięki zaangażowaniu Mastercard można jednak nie tylko oglądać koncerty, ale także wirtualnie spotkać się z innymi uczestnikami. Podobnie jak w ubiegłym roku, udostępniony zostanie oficjalny komunikator, który sprawi, że uczestnicy będą mogli poczuć prawdziwy klimat tego niezwykłego wydarzenia. Będzie on umożliwiał wymianę wrażeń z innymi festiwalowiczami oraz dawał dostęp do transmisji z 12 kamer rozmieszczonych na terenie Festiwalu, również w miejscach niedostępnych dla wszystkich, na przykład za kulisami. Użytkownicy będą mogli ze sobą rozmawiać i oglądać na żywo, co dzieje się na całym wydarzeniu, a żeby uzyskać dostęp do wybranych kamer, konieczne będzie rozwiązanie quizu wiedzy o Festiwalu. Inną funkcją komunikatora jest księga pamiątkowych wpisów, dzięki której wszystkie osoby, zarówno obecne na miejscu, jak i te w internecie, będą mogły zaznaczyć swoją obecność na festiwalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Zeszłoroczny sukces Najpiękniejszej Domówki Świata i obecnych na niej narzędzi od Mastercard pokazał, jak ważne na tym wyjątkowym festiwalu są relacje międzyludzkie, rozmowy i empatia. W trudnym czasie daliśmy fanom muzyki, wieloletnim bywalcom Pol’and’Rock’a, szansę na rozwijanie swojej pasji. Technologia, kreatywność i determinacja organizatorów i partnerów wydarzenia pozwoliły połączyć dwa światy – rzeczywisty i wirtualny – i w czasie kryzysu wzbudzić w ludziach emocje, przekazać radość, dać poczucie bycia częścią czegoś wyjątkowego. Cieszymy się, że także w tym roku możemy uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu, od lat wpisanym w kalendarz kluczowych muzycznych imprez – komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
Bezcenna podróż za kulisy festiwalu
Niezwykłą okazję do wejścia za kulisy muzycznego przedsięwzięcia, jakim jest Pol’and’Rock Festival, mają w tym roku uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile. Przygotowana dla nich została pula 8 wejściówek, które otrzymać mogli w zamian za zgromadzone w programie punkty. Dodatkowo 10 szczęśliwców, będących w programie Bezcenne Chwile w strefie Premium, miało szansę otrzymać specjalne wejściówki, które uprawniały również do wejścia w miejsca niedostępne dla większości festiwalowiczów. Ograniczona liczba miejsc na lotnisku w Makowicach sprawiła, że każdy z tych wejściówek stanowiła niezwykłą okazję dla zarejestrowanych w programie pasjonatów muzyki i wszystkie cieszyły się dużą popularnością.