Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League

Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Mastercard chce łączyć ludzi z ich pasjami, a od 25 lat jest partnerem najważniejszych klubowych rozgrywek piłkarskich w Europie. Tym samym oferuje bezcenne doświadczenia kibicom na całym świecie, również będąc patronem dziecięcej eskorty, w ramach której dzieci są wyprowadzane na murawy boisk przez piłkarzy. W czasie trwającej pandemii dzieci mają możliwość cyfrowego łączenia wideo ze swoimi idolami, kiedy ci przyjeżdżają na areny sportowych zmagań – miało to miejsce przy okazji niedawnych półfinałów i finału Ligi Mistrzów UEFA, jak również Superpucharu Europy. Mastercard realizuje ten pomysł we współpracy z UEFA Foundation for Children.

– Długotrwałość ma zasadnicze znaczenie w budowaniu udanych relacji partnerskich, więc cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Mastercard, szczególnie w tym trudnym, niepewnym czasie dla kibiców oraz sportu na całym świecie. Partnerstwo z globalną marką, taką jak Mastercard, przynosi wiele korzyści i możliwości dla UEFA, a rola technologii cyfrowej staje się coraz ważniejsza w budowaniu głębszych relacji z globalną publicznością. Dlatego tym bardziej jesteśmy podekscytowani kontynuacją współpracy w nadchodzących latach – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA Events SA.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy przedłużyć nasze wieloletnie partnerstwo Ligi Mistrzów UEFA. Kluczowe wydarzenia sportowe są dla nas doskonałym sposobem na bezpośrednie połączenie kibiców na całym świecie z ich pasją. Cieszymy się z naszego 27. roku jako oficjalnego sponsora tych rozgrywek i jesteśmy podekscytowani, że będziemy świadkami nowych, bezcennych chwil w Lidze Mistrzów UEFA przez kolejne lata – dodaje Mark Barnett, prezes Mastercard Europe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj