MasterCard startuje z kampanią off-screen promującą MasterPass

Do końca roku we wszystkich kinach Cinema City potrwa kampania off-screen promująca nową formę płatności o nazwie MasterPass. W ramach akcji na umieszczonych w holach kinowych zsynchronizowanych ekranach – Digital Poster Boxes, emitowana będzie specjalnie przygotowana animacja.
O autorze
1 min czytania 2014-12-08

Dodatkowo MasterCard przez cały czas trwania kampanii udostępni widzom Cinema City darmowe WiFi na terenie wszystkich kin. Dopełnieniem kampanii będzie komunikacja kampaniiw biletomatach kinowych. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Szerokie wykorzystanie niestandardowych form promocji ma na celu popularyzację innowacyjnych technologii płatniczych oraz dotarcie do osób nowoczesnych i otwartych, jakimi są widzowie multipleksów Cinema City.

MasterPass to nowoczesna forma płatności internetowych, która zapewnia bezpieczne i szybkie płatności online. MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych oraz adresu dostawy, co znacznie skraca proces zakupu. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych z karty – jej numeru, daty ważności, czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji. Dzięki temu wszystkie kolejne płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie będą wymagały wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie. Z MasterPass korzystają już konsumenci w Australii, Chinach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Singapurze, na Tajwanie oraz w USA, w Europie usługa działa już w Wielkiej Brytanii, w Czechach i Rumunii, a w Polsce dostępna jest od połowy bieżącego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj