Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Materace Sealy na polskim rynku

Hybrydowe materace, poduszki oraz akcesoria amerykańskiej marki Sealy są już dostępne w sprzedaży na terenie Polski. W związku z tym, w Internecie wystartowała kampania reklamowa skoncentrowana na komunikacji flagowych produktów Sealy.
O autorze
1 min czytania 2015-08-06

Za realizację kampanii i przebieg w mediach odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Materace hybrydowe Sealy stanowią połączenie tego, co najlepsze w materacach piankowych i sprężynowych. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań (pianki żelowej z pamięcią Opti Cool™, pokrowca ForeverFlex™, sprężyn ze stopu tytanu i systemu wzmacniającego krawędzie) materace gwarantują korzystne ułożenie ciała, komfort i optymalną temperaturę podczas snu. Wyróżnia je także wysokość, sięgająca 34 cm, co stanowi o ich przewadze nad standardowymi materacami o 20 cm wysokości. Zwiększenie grubości ułatwia codzienne użytkowanie łóżka i sprzyja relaksowi.

Internetowa kampania reklamowa materaców prowadzona jest na największych portalach wnętrzarskich. Działania komunikacyjne potrwają do końca września. Reklamy w formacie double billboard są obecne na Urzadzamy.pl (ZPR Media S.A.), a na portalach: Domosfera.pl, CzteryKąty.pl, DomIWnętrze.pl (Agora S.A.) pojawiają się one w formie screeningu. Autorem kampanii internetowej dla marki Sealy jest dom mediowy UM (Universal McCann).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj