Mateusz Bachłaj awansował na stanowisko PR lead w Kool Things

O autorze
1 min czytania 2022-10-10

Od początku października Mateusz Bachłaj pełni nową rolę w zespole międzynarodowej agencji gamingowej Kool Things. Jego zakres obowiązków został poszerzony o koordynację wszystkich działań public relations w Polsce. Ponadto jako PR lead jest odpowiedzialny za wizerunek agencji i kontakty z mediami branżowymi.

Mateusz Bachłaj od sierpnia 2022 roku był senior PR managerem w Kool Things. Do jego głównych obowiązków należała koordynacja międzynarodowego zespołu realizującego działania public relations dla marki Razer w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Turcji i Rosji. Od marca 2022 roku agencja nie działa w Rosji oraz nie współpracuje z rosyjskimi firmami.

Ponadto jako senior PR manager był odpowiedzialny za zarządzanie dwiema kampaniami PR, które agencja zrealizowała dla chińskiego potentata mediowego Bilibili w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Turcji i w Polsce. Kool Things odpowiadało za promocję ich tytułu „F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch” na PlayStation 4 i PlayStation 5, a następnie w wersji na PC.

W ostatnim roku Mateusz Bachłaj wspierał też działania PR dla innych klientów agencji. Jako senior PR manager uczestniczył też w przetargach oraz w przygotowaniu ofert public relations dla nowych klientów agencji. Od października 2022 roku jego zakres obowiązków został poszerzony o koordynację wszystkich działań public relations, które agencja realizuje w Polsce, jej wizerunek oraz udział w rekrutowaniu nowych pracowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mateusz Bachłaj wcześniejsze doświadczenie zdobywał w TVN 24, w agencji WĘC Public Relations oraz w firmie hostingowej nazwa.pl. Od 2017 roku realizował działania dla firm związanych z branżą gamingową, esportową i technologiczna takich jak: Acer, Predator, ADATA, XPG, Polska Liga Esportowa i Fantasyexpo. Jako PR manager nazwa.pl odpowiadał za realizację strategii komunikacyjnej spółki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing