Mateusz Downar będzie od czerwca na stanowisku Digital Connections Directora odpowiadał za obszar programmatic oraz data, raportując bezpośrednio do Stanisława Kejlera, Managing Partnera.
Na obecne stanowisko przechodzi z pozycji R&D / Data Directora, na którym pracował od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata pracował jako Research and Analytics Associate Director.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Karierę w branży reklamowej Mateusz Downar rozpoczynał 8 lat temu, w jednostce Business Science, będącej działem badań i analiz MediaCom.
– Praca na stanowisku Digital Connections Directora wymaga dogłębnej wiedzy w obszarach m.in. takich jak Research & Data oraz Programmatic, a właśnie takie doświadczenie ma Mateusz i jest ono poparte prowadzaniem przez ostatnie lata wielu udanych projektów z zakresu Digital – mówi Stanisław Kejler, Managing Partner w MediaCom Warszawa
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas