„Poland: the Royal Tour” to zapoczątkowany w 2019 roku projekt, który został zrealizowany przez Polską Fundację Narodową we współpracy z Peterem Greenbergiem, amerykańskim dziennikarzem i redaktorem podróżniczym stacji CBS News. Teraz PFN zaprezentowało drugi spot, w którym przedstawiono premiera Polski Mateusza Morawieckiego jako „światowego lidera”.
Z trwającego niewiele ponad minutę filmu dowiadujemy się też, że polityk w wieku zaledwie 11 lat „rozpoczął w podziemiu walkę o wolność”. Co więcej, jak zauważył narrator spotu, nim skończył 19 lat, Mateusz Morawiecki był wielokrotnie porywany, aresztowany i bity przez SB, a także „przyczynił się do upadku »imperium zła«”.
Zobacz również
PS
23 stycznia 2020 roku Polska Fundacja Narodowa opublikowała na Twitterze nietypową animację, która przedstawiała „rozmowę” Hitlera i Stalina – wspólnie uzgadniali tam m.in. atak na Polskę. Internauci szybko skrytykowali akcję PFN, w efekcie czego konwersacja została po chwili usunięta.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]