Mateusz Pasik
W reklamie pracuje od dziesięciu lat, jako kreatywny od czterech. Na swoim koncie ma pracę między innymi w K2 Media (grupa K2) i Young & Rubicam przy kampaniach dla takich klientów jak Allegro, AXE, Finlandia Vodka, BGŻ BNP Paribas, Pedigree, Algida, Leroy Merlin, Café Prima czy Provident. Jego prace odniosły też sukcesy na festiwalach kreatywnych, zdobywając kilka nominacji i nagrodę w konkursie KTR.
Zobacz również
Piotr Zygmunt
W branży reklamowej od kilkunastu lat. Wcześniej pracował w agencjach Scholz & Friends, Grey, Leo Burnett oraz Young & Rubicam, tworząc kampanie dla Mercedesa-Benza, Play, Orange, Fiata, Heinekena, Samsunga, Amnesty International, PZU czy McDonald’s.
Zdobył ponad 60 nominacji i nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach, m.in. Cannes Lions, D&AD, Golden Drum (Grand Prix), ADC, KTR, Effie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing