fot. od lewej: Mateusz Sikorski, Olek Łukomski
Mateusz Sikorski pracuje w strukturach Red8 (grupa dentsu Polska) od 2016 r. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach: Grey, JWT oraz Scholz & Friends, realizując projekty lokalne i regionalne dla P&G, Nestle, Carlsberg, Mondelez czy Tchibo. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jego obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu obsługującego klientów takich jak: Santander Bank Polska, Kross oraz Netia.
Zobacz również
Z kolei Aleksander Łukomski z branżą związany jest od 18 roku życia. Zaczynał w Communication Unlimited, a następnie objął stanowisko account managera w Grey. Tam odpowiadał za działania dla Nokii, Plusa dla Firm, eBay, Specjal i Tatry.
Pracę w Red8 (grupa dentsu Polska) rozpoczął w 2008 r., gdzie najpierw jako account supervisor, a później account director odpowiadał za prowadzenie działań 360’ dla marek z grupy Carlsberg (Kasztelan, Okocim), Fortuna, Unilever Axe, Totalizator Sportowy oraz Zelmer. Prowadzone przez niego projekty zdobyły nagrody Effie (Kasztelan – 2011 r.) oraz Agros Nova Fortuna (2009 oraz 2010 r.).
Awansując w strukturach dentsu Polska, pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę kluczowych klientów z sektora finansów, retail i FMCG.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing