TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mateusz Szmigiero dyrektorem kreatywnym w MassiveMusic Warszawa

Koordynacją współpracy kreatywnej MassiveMusic na linii klient – artysta zajmuje się od listopada Mateusz Szmigiero.
O autorze
1 min czytania 2022-11-15

W nowej roli dyrektora kreatywnego Mateusz Szmigiero będzie nadzorował proces twórczy oraz współpracował z producentami muzycznymi i kompozytorami, aby zapewnić klientom agencji najlepsze brzmienie.

Szmigiero dołączył do warszawskiego zespołu jako senior music creative w listopadzie 2021 roku, kiedy MassiveMusic otworzyło w Warszawie swoje siódme biuro na świecie.  Wcześniej pracował jako account manager i content designer w agencjach reklamowych oraz music supervisor i producent w agencjach muzycznych CORD Warsaw i Big Sync Music. Jako doświadczony music supervisor oraz producent muzyczny, współpracował z globalnymi markami takimi jak Škoda, T-Mobile czy Ferrero. Szmigiero pracował również nad lokalnymi i międzynarodowymi projektami audio brandingowymi, w tym nad dźwiękową identyfikacją marki dla Audioteki i ZEN.com.

Od zawsze fascynowała mnie siła muzyki, to jak dźwięk podkreśla i buduje emocje. Magia dźwięku jest dla mnie ekscytująca zarówno jako producenta muzycznego, artysty tworzącego własną muzykę, jak i zwykłego słuchacza. Posiadanie różnych perspektyw pomaga mi zrozumieć, jak budować charakter marki z muzycznego punktu widzenia, dzięki czemu celniej mogę doradzać im w znalezieniu dźwiękowego DNA będącego zgodnym z ich misją. Z zespołem tak niesamowicie utalentowanych ludzi w MassiveMusic Warsaw jestem przekonany, że uda nam się pomóc niejednej marce pozostać autentycznymi względem własnych wartości, jednocześnie wykorzystując znaczenie kulturowe muzyki i jej siłę – komentuje Mateusz Szmigiero.

Michał Krajewski, executive creative director w MassiveMusic Warsaw, dodaje:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Bycie kreatywnym partnerem muzycznym dla naszych klientów to nie tylko cel biznesowy. Jesteśmy pasjonatami dostarczania najlepszego rzemiosła, strategii i muzyki tym, którzy powierzają nam brzmienie swojej marki. Z tak kreatywnym liderem, jak Mateusz nasi klienci są w najlepszych muzycznych rękach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing