Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Matylda Żemajtis account directorem w Walk PR

W styczniu br. Matylda Żemajtis awansowała i objęła stanowisko account directora w dziale brand w Walk PR – jednej ze spółek należących do marketingowej Grupy Walk.
O autorze
0 min czytania 2021-01-11

W Walk PR Matylda Żemajtis jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo klientom agencji, organizację zespołu, nadzór client service, realizację projektów niestandardowych, dalszy rozwój portfolio klientów działu brand PR oraz projekty wewnętrzne. Matylda obsługuje m.in. projekty dla takich Klientów jak Grupa Empik czy SEAT i CUPRA należące do Grupy Volkswagen.

Matylda Żemajtis specjalizuje się w komunikacji marek w obszarze konsumenckim ze szczególnym uwzględnieniem tematyki motoryzacji i mobilności, home&design czy kultury i rozrywki. Z branżą PR jest związana od 8 lat. Do zespołu Walk PR dołączyła w grudniu 2018 roku jako senior account manager.

Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj