W Walk PR Matylda Żemajtis jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo klientom agencji, organizację zespołu, nadzór client service, realizację projektów niestandardowych, dalszy rozwój portfolio klientów działu brand PR oraz projekty wewnętrzne. Matylda obsługuje m.in. projekty dla takich Klientów jak Grupa Empik czy SEAT i CUPRA należące do Grupy Volkswagen.
Matylda Żemajtis specjalizuje się w komunikacji marek w obszarze konsumenckim ze szczególnym uwzględnieniem tematyki motoryzacji i mobilności, home&design czy kultury i rozrywki. Z branżą PR jest związana od 8 lat. Do zespołu Walk PR dołączyła w grudniu 2018 roku jako senior account manager.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim.