Maxi Zoo przedłuża współpracę z Ancymonami

Ancymony odpowiadają za kompleksową obsługę kreatywną, kanały social media marki (Facebook, Instagram), materiały BTL, ATL i digital.
O autorze
1 min czytania 2022-11-04

Do tej pory agencja zrealizowała 25 otwarć sklepów marki Maxi Zoo w nowych lokalizacjach na terenie całej Polski, a w planach już są kolejne

Przy intensywności projektów które są przed nami, kolejnymi otwarciami oraz zmieniającymi się zachowaniami konsumentów potrzebujemy partnerów biznesowych którym możemy ufać, którzy nas wspierają oraz szybko reagują na trendy rynkowe. Takim partnerem jest właśnie dla nas agencja Ancymony. Jeszcze w tym roku mamy kilka otwarć oraz projekty ogólnopolskie, ale już działamy nad planem marketingowym na 2023 r. – komentuje Anna Engel, marketing manager, Maxi Zoo Polska.
Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że zyskaliśmy zaufanie najprężniej rozwijającej się sieci sklepów z artykułami dla zwierząt w Polsce i będziemy wspólnie prowadzić kolejne projekty. Pełna współpraca między zespołami marki i agencji pokazała nam niejednokrotnie, iż partnerskie podejście sprawia, że nie ma rzeczy niemożliwych! – dodaje Olga Robak, deputy business unit manager & creative lead, Ancymony.

Agencja aktywnie wspiera Maxi Zoo także w poszerzaniu świadomości marki wśród konsumentów. Umowa została przedłużona na kolejny rok. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj