Popularna sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo rozpoczyna kampanię promującą start sklepu internetowego maxizoo.pl. E-sklep Maxi Zoo połączony z ofertą ze sklepów stacjonarnych docelowo zaproponuje swoim klientom aż 10 000 produktów w kategoriach food i nonfood. Prowadzone działania komunikacyjne mają za zadanie przede wszystkim zapoznać użytkowników z nowym miejscem zakupowym oraz zaprezentować jego bogatą ofertę, w tym produkty dotychczas niedostępne w Polsce.
Zasięg kampanii obejmie radio, działania digital display w serwisach horyzontalnych: gazeta.pl, wp.pl i interia.pl, a także formaty BTL (ulotki i plakaty). Spoty radiowe w wersjach 30 s i 15 s będą emitowane we wszystkich stacjach RMF FM z RMF jako stacją wiodącą. Na potrzeby kampanii przygotowano również aktywności w social mediach.
Zobacz również
Oferta na start promująca maxizoo.pl to -20% na wszystko przy zakupach za min. 149zł. Promocja obowiązuje do końca października.
Za koncepcję mediową i koordynację kampanii wspierającej launch e-sklepu Maxi Zoo na polskim rynku odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell