Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maybelline New York odmieniła oblicze Warszawy. Genialna kampania marki hitem internetu!

Maybelline New York zaczęła od metamorfozy Pałacu Kultury i Nauki, który za sprawą podkładu Super Stay 24H Skin Tint zyskał świetlisty glow. Zachwyt wzbudził też szybujący na błękitnym niebie nad rondem ONZ sterowiec z tuszem do rzęs Lash Sensational Sky High.
O autorze
1 min czytania 2023-10-19

Marka Maybelline New York zdecydowanym krokiem i niestandardowymi pomysłami przejęła stolicę i rozpaliła internet. Udało jej się odmienić oblicze Warszawy i przenieść wszystkich w inny wymiar. Jak to się stało? Sprawdźcie poniżej!

Podkład Skin Tint na PKiN – ZOBACZ TUTAJ

Sterowiec z tuszem do rzęs Sky High – ZOBACZ TUTAJ

Pomadki Super Stay Vinyl Ink – autobusy ZOBACZ TUTAJ

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Filmy szybko stały się viralowe – pierwszy z nich z podkładem Super Stay 24H Skin Tint w niecałe 48 godzin miał ponad milion organicznych wyświetleń i mnóstwo entuzjastycznych reakcji: Wow! To jest naprawdęczy hologram? Ale mega! Jestem pod wrażeniem. Do takiej makijażowej Warszawy warto wpaść – komentują internauci.

Za pom ysłem stoi zespół marketingu Maybelline New York (L’Oréal Polska), który do współpracy przy akcji zaprosił najlepszych specjalistów od efektów specjalnych i komunikacji – Chcieliśmy stworzyć przełomową kampanię i pokazać nowe oblicze Warszawy. – wyjaśnia Patrycja Jakubowska, Senior Brand Manager Maybelline New York. –  To “przyjazne przejęcie” kultowych miejsc w Warszawie.  –
podkreśla.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Choć filmy wydają się przedstawiać ujęcia z prawdziwego życia, Maybelline New York jako pierwsza  marka w Polsce podąża za najnowszym trendem marketingu cyfrowego. W kampanii wykorzystano CGI, czyli computer-generated imagery dotąd znany głównie w świecie filmu czy gier. Wizualne akrobacje, dzięki którym umiejętnie zatarto granicę między rzeczywistością na ulicach Warszawy a cyfrową fikcją, stworzyli eksperci od generowania cyfrowych obrazów z Platige Image. Nieszablonowa wizualizacja to coś więcej niż billboard czy inna reklama. Przyciąga uwagę i wymyka się utartym schematom, jednocześnie nie zaśmiecając publicznej przestrzeni. Kampanię koordynowała agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, a film wyprodukowało studio Truskavka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Maybelline New York nie pierwszy raz sięga po nowatorskie techniki. Jak przystało na nowojorską markę, to właśnie w tym mieście postawiła pierwsze kroki w tego typu akcjach. Na początku lipca w mediach społecznościowych marki zamieszczono materiał, w którym różowy pociąg w kształcie gigantycznego tuszu do rzęs przemierzał arterie metra Nowego Jorku. Później tusz do rzęs Sky High podkręcił rzęsy doczepione do piętrowych autobusów i podziemnych kolejek w Londynie. CGI marketing z powodzeniem wykorzystują także inni, a teraz i Warszawa dołączyła do grona miast odmienionych dzięki cyfrowej technologii.