mBank, ikona mobilności, regularnie ostrzega internautów przed niebezpieczeństwem w sieci. Kolejną odsłonę akcji, tym razem pod hasłem „Ludzie są niesamowici”, przygotował zespół BBDO.
W internecie zdarza nam się robić nieprzemyślane rzeczy, z pośpiechu, roztargnienia, niewiedzy. Na przykład klikać w podejrzane linki i załączniki, podawać swoje wrażliwe lub kupować w fałszywych sklepach. Takie zachowania często wykorzystują cyberprzestępcy i oszuści. W myśl zasady „bądź czujny, uważaj w sieci”, mBank pokazuje najpowszechniejsze zagrożenia oraz wyjaśnia, jak się przed nimi chronić.
Zobacz również
Koncepcja kampanii opiera się na pokazaniu niesamowitych zachowań – z dala od internetu czy bankowości – jako tła dla typowych czynności w internecie. Wszystkie one są na granicy odwagi i brawury. „To niesamowite, że ludzie wspinają się bez żadnych zabezpieczeń. Równie niesamowite jest to, że ludzie klikają we wszystkie linki. Mogą przez to stracić dane i pieniądze” – ostrzega jedne z bohaterów spotu.
Działania komunikacyjne rozpoczną się 3 lutego. W kampanii zostaną wykorzystane przede wszystkim spoty TV oraz kanały digital, odsyłające do specjalnie stworzonego landing page LudzieSaNiesamowici.pl, zaś dodatkowe wsparcie zapewnią nośniki OOH.
BBDO przygotowało strategię działań, opracowało pomysły kreatywne, koncepcję komunikacji, było także odpowiedzialne za nadzór produkcyjny. Kampanię współtworzyli: Mindshare (zakup mediów), Flota Filmowa (produkcja) oraz Solski Communications (działania PR).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing