mBank to najbardziej mobilny, nowoczesny i innowacyjny bank na polskim rynku. Jest czwartą instytucją finansową w Polsce pod względem aktywów, a z jego bankowości detalicznej korzysta 5,6 mln klientów. Firma zatrudnia w Polsce blisko 8000 osób w 80 miastach, oferując swoim pracownikom i kandydatom bardzo różnorodne wyzwania zawodowe: od obsługi klienta, przez doradztwo finansowe, aż po tworzenie zaawansowanych rozwiązań informatycznych napędzających produkty banku. Duża skala biznesu, rozproszona organizacja, która potrzebuje zróżnicowanych kompetencji oraz nieustający popyt na talenty -to m.in. z takimi wyzwaniami zmierzy się nowa agencja EB mBanku.
Najważniejszym zadaniem Linkleaders jest budowa wizerunku lidera rynku bankowości mobilnej jako pracodawcy pierwszego wyboru. Zespół Linkleaders wspiera mBank m.in. przy budowie i wdrożeniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej, rozwoju koncepcji kreatywnej programu Bankowe Talenty, opracowaniu nowej strony internetowej dla kandydatów oraz zaprojektowaniu i realizacji rekrutacyjnych kampanii online.
Zobacz również
– Jesteśmy dumni z tego, że mBank docenił nasze know-how w obszarze employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Od lat rozwijamy nasze portfolio usług i projektów, które skutecznie wspierają czołowych pracodawców w budowie relacji z kandydatami i pracownikami. Zaufanie ze strony mBanku, jednego z czołowych i najbardziej nowoczesnych pracodawców w kraju, to dla nas ważny dowód na jakość wiedzy naszego zespołu i jego skuteczność. Traktujemy także ten wybór jako ważne zobowiązanie do dalszego rozwoju Linkleaders w roli partnera czołowych pracodawców w Polsce – mówi Tomasz Podolak, założyciel i prezes zarządu Linkleaders.
Linkleaders to jedna z największych polskich agencji komunikacji korporacyjnej, employer brandingu i marketingu rekrutacji. Specjalizuje się we współpracy z czołowymi globalnymi markami sektora nowych technologii, nieruchomości i usług biznesowych. Agencja jest wielokrotnym laureatem nagród branżowych za projekty z obszaru marki pracodawcy (Employer Branding Stars, Złote Spinacze, EB Kreatory).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]