W ramach współpracy polska agencja będzie odpowiadała za prowadzenie działań SEO dla sklepu internetowego MediaMarkt.pl oraz wsparcie w zakresie tworzonych treści. Celem współpracy jest przede wszystkim zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google i pozyskiwanie jakościowego ruchu SEO.
– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z MBridge z kilku powodów. Najważniejszymi z nich są długoletnie doświadczenie agencji w prowadzeniu działań dla polskich i zagranicznych e-commerców, a także bezpieczne podeście do SEO i zrozumienie naszych potrzeb. Liczymy na to, że to będzie długa, a przede wszystkim efektywna współpraca – mówi Magdalena Misiarz, kierownik działu marketingu internetowego w Media Saturn Online Polska.
Zobacz również
MediaMarkt jest liderem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie, obecnym w 14 krajach. Na polskim rynku marka funkcjonuje od 20 lat. Sieć dynamicznie rozwija się we wszystkich kanałach sprzedaży, wyznacza nowe standardy w zakresie asortymentu i jakości obsługi.
MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami MBridge są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania dla takich klientów jak: Smyk, Skiteam, Netia, Signify, mFinanse czy Unilever.
źródło: MBridge
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing