Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) z ramienia CAL&F (Credit Agricole Leasing & Factoring) opracował nową markę i innowacyjną na rynku finansowym usługę. Warszawskie oddziały McCANN oraz Weber Shandwick zajmą się jej wprowadzeniem na rynek – na początku polski i niemiecki, a następnie na inne rynki europejskie.
Agencje na razie nie zdradzają szczegółów projektu, wiadomo jedynie, że będzie to nowoczesne rozwiązanie stworzone szczególnie z myślą o potrzebach mikro i małych przedsiębiorców oraz konkretnych sektorów gospodarki.
Zobacz również
Obie agencje będą pełnić rolę HUB-u wprowadzającego nowy produkt na rynek polski, niemiecki i – w przyszłości – na inne planowane rynki.
McCANN odpowiadać będzie za strategię komunikacji, identyfikację wizualną nowej marki oraz koncept kreatywny i wdrożenie kampanii wprowadzającej. Agencja Weber Shandwick będzie odpowiadać za strategię i działania Public Relations.
Nowa usługa będzie dostępna dla klientów w pierwszej połowie 2021 r.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing