McCANN i Weber Shandwick wygrały prestiżowy przetarg w „branży przyszłości”, jaką jest dziś niewątpliwie elektromobilność. Agencje zajmą się rewizją strategii, wypracowaniem nowych długofalowych przesłanek strategicznych oraz pozycjonowaniem marki EKOENERGETYKA, a także wsparciem marketingowym Ekoenergetyki na rynku polskim oraz na szeregu rynków zagranicznych, na których firma zamierza w najbliższych latach rozwijać swoją działalność.
Ekoenergetyka to polska firma technologiczna, a jej historia jest niemal jak z Doliny Krzemowej. Stworzona 12 lat temu przez dwóch przyjaciół praktycznie w garażu jest dziś największym w Polsce producentem infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych i jednym z liderów wśród producentów infrastruktury ładowania wysokiej mocy w Europie, konkuruje z takimi światowymi gigantami jak ABB czy Siemens. Firma z powodzeniem realizuje ekspansję zagraniczną. Do tej pory zainstalowała ponad 1400 stacji szybkiego i ultraszybkiego ładowania w przeszło 130 miastach, w 18 krajach.
Zobacz również
– Postawiliśmy przed sobą ambitne cele strategiczne, zakładające rozwój i ekspansję na wielu rynkach zagranicznych. Do ich realizacji niezbędna jest silna, dobrze spozycjonowana marka oraz dobra strategia marketingowa. Dlatego poszukiwaliśmy partnera, mającego doświadczenie w tych obszarach, który będzie nam w stanie zapewnić profesjonalną obsługę nie tylko na rynku krajowym, ale też w krajach, w których planujemy ekspansję. McCANN i Weber Shandwick – dzięki swoim doświadczeniom, ale też zrozumieniu specyfiki naszej branży, trendów, produktów i naszych celów – doskonale się wpisują w naszą wizję. W procesie przetargowym agencja uzyskała aż 92% możliwych do zdobycia punktów – powiedziała Dagmara Duda, prezes zarządu Ekoenergetyki.
– Jesteśmy pełni podziwu dla dotychczasowych osiągnieć i dalszych planów ekspansji Ekoenergetyki. Bardzo się cieszymy, że będziemy mieć udział w dalszym rozwoju firmy – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Nasza agencja jest doskonale przygotowana do tego typu zadań i zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Ekoenergetyka miała właściwe wsparcie w kolejnym etapie swojego imponującego rozwoju – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland.
Zakres współpracy, oprócz strategicznych prac obejmujących markę, będzie też obejmował wsparcie w szerokim zakresie działań komunikacji marketingowej – w Polsce i na rynkach zagranicznych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing