McCann & MRM dla Fundacji Dzieci Niczyje. Rusza nowa kampania „Mój Tata”

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną „Mój Tata”. Celem kampanii jest ukazanie, że odpowiednia pomoc może odmienić przyszłość dziecka krzywdzonego oraz zachęcenie do wsparcia działań organizacji poprzez przekazanie 1% na pomoc podopiecznym FDN.
O autorze
1 min czytania 2016-03-10

– Dzieci, które doświadczyły przemocy mogą odzyskać równowagę i bezpieczeństwo dzięki pomocy kompetentnych i życzliwych dorosłych. Profesjonalna pomoc pozwala zminimalizować konsekwencje krzywdzenia, które mogą zniszczyć nie tylko dzieciństwo, ale całe życie człowieka. Kampania „Mój Tata” podejmuje ten temat. Celem Fundacji Dzieci Niczyje jest wspieranie dzieci w procesie wychodzenia z traumy. Wiele historii naszych podopiecznych potwierdza, jak duże ma to znaczenie. Dziecko, które doświadczyło przemocy w rodzinie dzięki profesjonalnej pomocy psychologicznej ma ogromną szansę żyć inaczej, nie powtarzać destrukcyjnych zachowań. – mówi Monika Sajkowska, prezes Fundacji Dzieci Niczyje. 

Spot „Mój Tata” przygotowany w ramach kampanii ukazuje historię krzywdzonego przez rodziców w dzieciństwie chłopca, który dzięki wsparciu FDN, wyrasta na wspaniałego tatę swojego syna.

Za pomysł kreatywny, w tym przygotowanie spotu i KV oraz realizację kampanii odpowiada agencja McCann & MRM, a za dobór mediów – OMD Media Direction. Spot wyreżyserowała Anna Kazejak. Kampania będzie toczyć się w Internecie i w kanałach OOH. Spot jest dostępny w wersji 40’’ i 30’ z napisami. 

W ciągu prawie 25 lat istnienia Fundacja Dzieci Niczyje kompleksowo rozwinęła działania profilaktyczne i pomoc dzieciom krzywdzonym. Z pomocy oferowanej przez FDN skorzystały tysiące dzieci i ich opiekunów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj