McCann & MRM wzmacnia kompetencje digitalowe

McCann & MRM konsekwentnie inwestuje w kluczowe obszary działań agencji. Do zespołu dołączyła Katarzyna Bajer - na stanowisku Digital Strategist oraz Małgorzata Dymecka - na stanowisku Community Manager.
O autorze
0 min czytania 2016-03-14

Katarzyna Bajer zaczynała w branży e-commerce, a następnie zajęła się budowaniem społeczności i ekosytemu digitalowego wokół marek. Doświadczenie zdobywała w agencji Brain, gdzie tworzyła zalążki działu digital,  a przez ostatnie 3 lata pracowała w agencji DWL. Wśród marek, dla których pracowała jest m.in. HBO, ING, Hoop Cola, Burger King, Lotto, Perfumerie Douglas, Prudential, Nestle, Renault, Carlo Rossi, marki z portfolio CEDC czy Sanofi.

Małgorzata Dymecka związana jest z branżą reklamową od 2013 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach FaceAddicted, OS3, VML Poland i Grandes Kochonos Digital. Marki, które prowadziła to m.in. Orange Polska, Huawei, Multikino S.A., Raiffeisen Polbank, Hasbro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj