Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

McCANN Warsaw realizuje kampanię dla marki Ranigast Max

Agencja reklamowa McCANN Warsaw wchodzącą w skład McCANN Worldgroup zakończyła realizację kampanii pt. „Kwas Tygodnia” dla marki Ranigast Max (Polpharma).
O autorze
0 min czytania 2013-06-04

Założeniem kreatywnym kampanii jest wykorzystanie dwuznaczności słowa kwas (w sensie niewygodnej towarzysko sytuacji oraz bezpośredniej przyczyny zgagi).

McCANN Warsaw wygrała przetarg na obsługę Ranigastu w pierwszym kwartale 2013.