Każdy kto kupi Lecha ma szansę zdobyć jedno ze 150 podwójnych zaproszeń (oraz nocleg i wejście na afterparty) na jeden z trzech wyjątkowych koncertów Myslovitz, Czesław Śpiewa lub Hurts. Wszystkie osoby, którym nie uda się wygrać zaproszeń, będą mogły zobaczyć koncert w trybie live streamingu.
Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Lecha, jako innowacyjnego, nowoczesnego brandu, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta i oferuje im coś wyjątkowego, czego nie mieli wcześniej okazji doświadczyć.
Zobacz również
Kampania rusza 28 czerwca. Obejmuje: TV, Radio, OOH i prasę. Będzie ją można zobaczyć m.in. w takich mediach jak: TVP, Polsat, TVN, At Media, Discovery, Roxy FM, Trójka, Metro, Gazeta Wyborcza Co Jest Grane i Hero.
https://www.facebook.com/photo.php?v=4952905708600
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing