McCANN Warsaw realizuje letnią kampanię Lecha

Agencja reklamowa McCANN Warsaw wchodzącą w skład McCANN Worldgroup zakończyła realizację letniej kampanii aktywacyjnej „Lech. Dla pozytywnie nastrojonych” dla marki Lech (Kompania Piwowarska). Założeniem kreatywnym jest zaproszenie wielbicieli piwa na kameralne koncerty.
O autorze
0 min czytania 2013-06-27

Każdy kto kupi Lecha ma szansę zdobyć jedno ze 150 podwójnych zaproszeń (oraz nocleg i wejście na afterparty) na jeden z trzech wyjątkowych koncertów Myslovitz, Czesław Śpiewa lub Hurts. Wszystkie osoby, którym nie uda się wygrać zaproszeń, będą mogły zobaczyć koncert w trybie live streamingu.

Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Lecha, jako innowacyjnego, nowoczesnego brandu, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta i oferuje im coś wyjątkowego, czego nie mieli wcześniej okazji doświadczyć.

 Kampania rusza 28 czerwca. Obejmuje: TV, Radio, OOH i prasę. Będzie ją można zobaczyć m.in.                  w takich mediach jak: TVP, Polsat, TVN, At Media, Discovery, Roxy FM, Trójka, Metro, Gazeta Wyborcza Co Jest Grane i Hero.

https://www.facebook.com/photo.php?v=4952905708600

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing