McCann Worldgroup realizuje nowy spot dla KFC i promuje najnowszy produkt – Kubełek Strips & Bites

17.11 ruszyła nowa kampania reklamowa przygotowana przez McCANN Worldgroup dla KFC. Kampania dotyczy promocji nowego produktu - Kubełka Strips & Bites.
O autorze
0 min czytania 2015-11-18

We wszystkich restauracjach KFC w Polsce, Czechach i na Węgrzech dostępny jest już nowy produkt. Firma wprowadziła do swojej  oferty nowy kubełek, który  składa się ze strips’ów i bites’ów czyli wyłącznie kawałków kurczaka bez kości.

Działania reklamowe obejmują 30- i 10-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę.

Spoty można obejrzeć na youtube:

Podstawowy 30-sekundowy  spot :

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

10-sekundowa wersja demo pokazujące wszystkie rozmiary kubełków:

10-sekundowa wersja demo pokazująca kubełek dla jednej osoby:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorem kreacji jest  McCann Worldgroup, która odpowiada za strategię i realizację kampanii w Polsce, w Czechach i na Węgrzech. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję FFW Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się