McDonald’s Belgium we współpracy z agencją TBWA postanowił stworzyć – niepraktyczną, ale sprawiającą radość – trzymetrową tacę w charakterystycznych jasnożółtych i zielonych odcieniach na dania restauracji.
Pomysł na niekonwencjonalną tacę ma na celu ponowne zbliżenie ludzi po wielomiesięcznych ograniczeniach spowodowanych pandemią Covid-19. Wspólne korzystanie z tacy ma zapewnić posiłki, którym towarzyszy dzielenie się, rozmowa i serdeczność. Jak wskazuje napis na „bardzo, bardzo, bardzo, bardzo… bardzo długiej tacy” – „wspólne jedzenie sprawia dużo więcej radości”.
Zobacz również
– Taca zawsze była przedmiotem przeznaczonym do indywidualnego użytku. Lato 2021 r. było idealną okazją, aby nadać temu kultowemu obiektowi nowy, bardziej społeczny akcent – mówią przedstawiciele agencji TBWA w rozmowie z Muse by Clio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ogromna taca pojawiła się w belgijskiej restauracji w ramach kampanii McDonald’s, jednak nie zostanie wprowadzona na stałe do lokali.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niewątpliwie w tworzeniu tej oryginalnej tacy to nie praktyczność została postawiona na pierwszym miejscu. Bardzo długa taca wymaga od klientów zręczności i dobrej współpracy w przeniesieniu posiłków do stolika. Sieć udostępniła materiały, w których udowadnia, że wprowadzenie tego oryginalnego elementu sprawiło klientom – zwłaszcza najmłodszym – sporo radości.
fot.: mcdonalds.com
PS
McDonald’s zapowiada, że do 2025 roku wszystkie zabawki dołączane do zestawów Happy Meal będą produkowane wyłącznie z materiałów przyjaznych dla środowiska.
PS 2
Raper Tommy Cash ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się Sad Meal, czyli pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.