McDonald’s celebruje wspólne posiłki, wprowadzając swoją najdłuższą tacę

McDonald’s celebruje wspólne posiłki, wprowadzając swoją najdłuższą tacę
Po wielu miesiącach ograniczeń w bezpośrednich spotkaniach McDonald’s chce, w oryginalny sposób, zachęcić klientów do ponownego spotykania się w restauracjach i czerpania radości ze wspólnych posiłków.
O autorze
1 min czytania 2021-10-01

McDonald’s Belgium we współpracy z agencją TBWA postanowił stworzyć – niepraktyczną, ale sprawiającą radość – trzymetrową tacę w charakterystycznych jasnożółtych i zielonych odcieniach na dania restauracji.

Pomysł na niekonwencjonalną tacę ma na celu ponowne zbliżenie ludzi po wielomiesięcznych ograniczeniach spowodowanych pandemią Covid-19. Wspólne korzystanie z tacy ma zapewnić posiłki, którym towarzyszy dzielenie się, rozmowa i serdeczność. Jak wskazuje napis na „bardzo, bardzo, bardzo, bardzo… bardzo długiej tacy” – „wspólne jedzenie sprawia dużo więcej radości”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Taca zawsze była przedmiotem przeznaczonym do indywidualnego użytku. Lato 2021 r. było idealną okazją, aby nadać temu kultowemu obiektowi nowy, bardziej społeczny akcent – mówią przedstawiciele agencji TBWA w rozmowie z Muse by Clio.

Ogromna taca pojawiła się w belgijskiej restauracji w ramach kampanii McDonald’s, jednak nie zostanie wprowadzona na stałe do lokali.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niewątpliwie w tworzeniu tej oryginalnej tacy to nie praktyczność została postawiona na pierwszym miejscu. Bardzo długa taca wymaga od klientów zręczności i dobrej współpracy w przeniesieniu posiłków do stolika. Sieć udostępniła materiały, w których udowadnia, że wprowadzenie tego oryginalnego elementu sprawiło klientom – zwłaszcza najmłodszym – sporo radości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot.: mcdonalds.com

PS
McDonald’s zapowiada, że do 2025 roku wszystkie zabawki dołączane do zestawów Happy Meal będą produkowane wyłącznie z materiałów przyjaznych dla środowiska.

PS 2
Raper Tommy Cash ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się Sad Meal, czyli pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.