McDonald’s i Johnson & Johnson rezygnują ze stanowisk dyrektora marketingu

McDonald’s i Johnson & Johnson rezygnują ze stanowisk dyrektora marketingu
Kilka globalnych marek, takich jak McDonald’s, Johnson & Johnson oraz Lyft, podjęło w ostatnim czasie decyzje o zlikwidowaniu stanowisk dyrektora marketingu. Firmy te stawiają na nowy model biznesowy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-24

Kilka dni temu w mediach pojawiła się informacja o planowanym na październik br. odejściu Silvii Lagnado ze stanowiska globalnej szefowej marketingu marki McDonald’s – funkcję tę pełniła od 2015 roku. Jak zapowiedział rzecznik firmy, na tę chwilę nie ma planów na obsadzenie tego stanowiska, zaś obowiązki dotyczące obszaru marketingu przejmą podlegający dotychczas Lagnado Colin Mitchell i Bob Rupczynski.

Niedawno z funkcji dyrektora marketingu zrezygnowały też takie marki jak Johnson & Johnson oraz Lyft. Firmy zapowiedziały również, że nie mają w planach obsadzenia żadnej osoby na to stanowisko i stawiają na nowy model biznesowy, w ramach którego nie będzie już oddzielnej funkcji odpowiedzialnej za obszar marketingu – obowiązki dotychczasowych dyrektorów marketingu zostaną podzielone między innych liderów w organizacji, m.in. ds. marki oraz komunikacji.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachęcamy do sprawdzenia naszego cyklu Marketingowa 11, w którym przedstawiamy sylwetki dyrektorów marketingu polskich i zagranicznych marek.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakie są zawody i kompetencje przyszłości w branży marketingowej? Gdzie zdobywać wiedzę i w jaki sposób podnosić kompetencje? Czy nagrody branżowe i certyfikaty mają duży wpływ na rozwój kariery? Jakie kompetencje będą decydowały o sukcesie?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się