TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

McDonald’s otwiera swój własny kierunek studiów

McDonald’s otwiera swój własny kierunek studiów
Sieć McDonald’s w ramach współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego otwiera swój własny kierunek studiów – zarządzanie w sektorze QSR (quick service restaurants).
O autorze
0 min czytania 2019-07-26

Studia sieci McDonald’s skierowane są do pracowników marki, którzy posiadają minimum 3-miesięczne doświadczenie w pracy oraz wykształcenie średnie. Zajęcia odbywające się w ramach kierunku „zarządzanie w sektorze QSR” będą niestacjonarne i mają charakter dualny – studenci wówczas będą zdobywać nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną u pracodawcy.

Kandydaci na studia sieci McDonald’s będą wybierani podczas wewnętrznej rekrutacji, natomiast całkowity koszt za zajęcia pokryje firma w ramach globalnego programu edukacyjnego „Archways to Opportunity”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze zajęcia mają ruszyć już w październiku br.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zachęcamy do sprawdzenia ciekawych inicjatyw oraz kampanii, realizowanych przez sieć McDonald’s.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się