McDonald’s otwiera swój własny kierunek studiów

McDonald’s otwiera swój własny kierunek studiów
Sieć McDonald’s w ramach współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego otwiera swój własny kierunek studiów – zarządzanie w sektorze QSR (quick service restaurants).
O autorze
0 min czytania 2019-07-26

Studia sieci McDonald’s skierowane są do pracowników marki, którzy posiadają minimum 3-miesięczne doświadczenie w pracy oraz wykształcenie średnie. Zajęcia odbywające się w ramach kierunku „zarządzanie w sektorze QSR” będą niestacjonarne i mają charakter dualny – studenci wówczas będą zdobywać nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną u pracodawcy.

Kandydaci na studia sieci McDonald’s będą wybierani podczas wewnętrznej rekrutacji, natomiast całkowity koszt za zajęcia pokryje firma w ramach globalnego programu edukacyjnego „Archways to Opportunity”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze zajęcia mają ruszyć już w październiku br.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zachęcamy do sprawdzenia ciekawych inicjatyw oraz kampanii, realizowanych przez sieć McDonald’s.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się