McDonald’s Polska po raz pierwszy daje możliwość tworzenia indywidualnych ofert

Dzięki temu użytkownicy aplikacji mobilnej mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę, i komponować okazYEAH! specjalnie dla siebie. Dokładnie tak, jak lubią.
O autorze
0 min czytania 2020-01-30

Bohaterami kampanii promującej „okazYEAH! po Twojemu” są Maffashion i Rezigiusz. Królowa Instagrama i popularny youtuber w charakterystyczny dla siebie sposób podkreślają ideę przyświecającą całej kampanii – w McDonald’s każdy z nas może być sobą i każdy może tworzyć okazYEAH! na swój własny sposób.

Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów.Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z DDB oraz Studiem Filmowym OTO.