McDonald’s promuje się nadgryzionymi billboardami

McDonald’s promuje się nadgryzionymi billboardami
Sieć McDonald's po raz kolejny postanowiła w nieoczywisty sposób zareklamować swoje kultowe potrawy – tym razem za pomocą „nadgryzionych” billboardów, które pojawiły się w przestrzeni miejskiej Paryża.
O autorze
1 min czytania 2020-09-28

McDonald’s już od jakiegoś czasu promuje się nietypowymi kreacjami, na których nie zawsze umieszczone jest logo marki. Przykładem tego jest kampania sieci z ubiegłego roku, w ramach której stworzono serię rozmytych billboardów – mimo, że burgery czy też frytki zostały zaprezentowane w nieoczywisty sposób, wszyscy i tak dobrze wiedzieli, co znajduje się na nośnikach reklamowych. Zadziałała w tym przypadku siła sugestii.

Teraz marka ruszyła z podobną kampanią, która sprawia, że od samego patrzenia robimy się głodni – a przynajmniej takie jest założenie. W przestrzeni miejskiej Paryża pojawiły się bowiem „nadgryzione” billboardy, przedstawiające najbardziej znane potrawy sieci. W tym przypadku również na nośnikach reklamowych nie zostało umieszczone logo McDonald’s, bo wszyscy i tak dobrze wiedzą, o jaką markę chodzi. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja TBWA Paris.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

PS2

Finlandzki oddział Burger Kinga ruszył z akcją, w ramach której zamówione dania marki można było odbierać w… restauracjach sieci McDonald’s.