Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

McDonald’s rusza z usługą dostaw w aplikacji UberEATS w stolicy Wielkopolski.

Od 20 listopada wybrane restauracje McDonald’s w Poznaniu oferują możliwość zamówienia produktów z dowozem. Zamówienia można składać poprzez aplikację UberEATS.
O autorze
1 min czytania 2017-11-21

McDonald’s kierując się strategią stałego poszerzania dostępności swojej oferty wprowadził w lipcu tego roku usługę dowozu swoich produktów. Pierwszym rynkiem oferującym takie rozwiązanie była Warszawa. Teraz z opcji dostawy w aplikacji UberEATS mogą korzystać również mieszkańcy Poznania.

Dostawy są realizowane w godzinach 11:00 – 23:00. Obsługuje je 9 restauracji McDonald’s. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.

Od 1 lipca we współpracy z UberEATS ruszyliśmy z ofertą zamawiania naszych produktów z dostawą. Dzięki temu nasi goście mogą korzystać z McDonald’s bez konieczności wychodzenia z domu, biura, czy imprezy – mówi Krzysztof Kłapa dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.

Warszawiacy docenili tę formę korzystania z usług McDonald’s, więc mamy nadzieję, że mieszkańcy Poznania będą równie często zamawiać nasze produkty z dowozem. Cieszymy się, że dzięki usłudze zamówień z dostawą możemy oferować coraz większej liczbie naszych gości kolejny poziom udogodnień – dodaje Krzysztof Kłapa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dostawa to tylko jeden ze sposobów w jaki McDonald’s wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. W tym roku w całej Polsce McDonald’s zakończył z sukcesem proces wprowadzania do restauracji multimedialnych kiosków zamówieniowych, a od kilku miesięcy w niemal wszystkich lokalach na terenie kraju działa usługa personalizacji składu wybranych burgerów.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się