We wstępnym programie pilotażowym Workplace w restauracjach McDonald’s w Hiszpanii zespoły restauracyjne nie tylko odniosły szybki sukces w dostępie do aktualnych i istotnych informacji operacyjnych i biznesowych, ale także w dzieleniu się wskazówkami i najlepszymi praktykami w restauracji.
Workplace pozwala nam uprościć i zarządzać komunikacją w naszych restauracjach za pomocą jednego, łatwego w obsłudze narzędzia. Bardzo cenimy również to, że pomaga nam lepiej słuchać i współpracować z naszymi zespołami, dzięki czemu wygodniej jest udzielać szybkich i bezpośrednich informacji zwrotnych. Ale przede wszystkim Workplace odegrał kluczową rolę w pomaganiu nam komunikować się w COVID, będąc w stanie na bieżąco informować nasze zespoły o środkach bezpieczeństwa i zmieniających się przepisach mających wpływ na naszą działalność – powiedziała René Mirá, franczyzobiorczyni z Hiszpanii.
Zobacz również
Firma McDonald’s wykorzystuje już Workplace jako narzędzie do komunikacji biznesowej w swoich restauracjach na 11 rynkach, w tym także w Polsce, aby wzmacniać poczucie wspólnotowości między pracownikami i ułatwiać przepływ informacji. Jest to możliwe między innymi dzięki wykorzystaniu Biblioteki wiedzy Workplace, umożliwiającej scentralizowanie ważnych informacji na potrzeby pracowników.
Wdrożenie nowego narzędzia przyniosło już pierwsze rezultaty:
- Workplace skraca o 34% czas, w jakim informacje docierają do pracowników pierwszej linii;
- W Portugalii w skali tygodnia z Workplace korzysta 73% pracowników, a w Hiszpanii każdego miesiąca na platformie wysyłanych jest 140 tys. wiadomości;
- Do końca 2023 planowane jest wdrożenie Workplace w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Belgii, Arabii Saudyjskiej i Szwajcarii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wiedzieliśmy, że McDonald’s szuka platformy do bardziej efektywnego dzielenia się informacjami i wspierania społeczności poprzez łączenie, informowanie i wzmacnianie zespołów. Jesteśmy bardzo dumni McDonald’s wybrał Workplace, aby poprawić komunikację w restauracji i jako kluczową platformę angażującą pracowników. Z niecierpliwością czekamy na współpracę w ciągłej podróży do budowania najlepszych doświadczeń pracowników dla zespołów McDonald’s na całym świecie – skomentowała Christine Trodella, Director, Reality Labs at Meta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.