McDonald’s stworzył świąteczną reklamę, dzięki której wielu rodzicom zmiękną serca

McDonald’s stworzył świąteczną reklamę, dzięki której wielu rodzicom zmiękną serca
McDonald's w Wielkiej Brytanii zaprezentował nam świetną świąteczną kampanię, w której mała dziewczynka bardzo mocno przywiązuje się do marchewki, dlaczego?
O autorze
1 min czytania 2017-11-27

#ReindeerReady to spot o dziewczynce, która, mimo młodego wieku, jest ogromnie zdeterminowana, by ostatnią marchewką ze swojego happy meala nakarmić renifera świętego Mikołaja. Jednak jej plan pokrzyżował brat, który ujawnił pewną tajemnice…

Jak twierdzi marka, zeszłoroczny spot świąteczny pomógł umocnić pozycję marki wśród brytyjskich rodzin, a to dało mnóstwo siły, by w tym roku jeszcze bardziej skupić się na świątecznej kampanii. Czy i tym razem sprzedaż brandu wzrośnie, gdy rodzicom zmiękną serca na widok reklamy? Tego dowiemy się w przyszłym roku, tymczasem poniżej możecie zobaczyć zeszłoroczny spot marki:

Za kreacje tegorocznego spotu odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett London.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Taniec między zaparkowanymi samochodami wśród lekko pruszącego śniegu, piękna piosenka Sama Smitha i ulice malowniczej Pragi to tylko kilka elementów, które sprawiają, że możemy, na własnej skórze, poczuć przedświąteczną magię w reklamie Apple.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak co roku przygotowujemy dla Was przegląd świątecznych spotów znanych marek. Tutaj możecie znaleźć najciekawsze z nich! 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się