#ReindeerReady to spot o dziewczynce, która, mimo młodego wieku, jest ogromnie zdeterminowana, by ostatnią marchewką ze swojego happy meala nakarmić renifera świętego Mikołaja. Jednak jej plan pokrzyżował brat, który ujawnił pewną tajemnice…
Jak twierdzi marka, zeszłoroczny spot świąteczny pomógł umocnić pozycję marki wśród brytyjskich rodzin, a to dało mnóstwo siły, by w tym roku jeszcze bardziej skupić się na świątecznej kampanii. Czy i tym razem sprzedaż brandu wzrośnie, gdy rodzicom zmiękną serca na widok reklamy? Tego dowiemy się w przyszłym roku, tymczasem poniżej możecie zobaczyć zeszłoroczny spot marki:
Zobacz również
Za kreacje tegorocznego spotu odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett London.
PS
Taniec między zaparkowanymi samochodami wśród lekko pruszącego śniegu, piękna piosenka Sama Smitha i ulice malowniczej Pragi to tylko kilka elementów, które sprawiają, że możemy, na własnej skórze, poczuć przedświąteczną magię w reklamie Apple.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak co roku przygotowujemy dla Was przegląd świątecznych spotów znanych marek. Tutaj możecie znaleźć najciekawsze z nich!