Współpraca marki, Coca-Coli i brazylijskiej agencji DPZ & T stworzyła w hołdzie burgerowi specjalną puszkę , która jest równocześnie prezentacją samej kompozycji przekąski: 2 plastry wołowiny, sałata, ser, ogórek, specjalny sos i oczywiście bułka z sezamem.
To połączenie dwóch wspaniałych ikon – powiedział Rafael Urenha, przedstawiciel agencji.
Zobacz również
Puszka zostanie dostarczona do wielu influencerów i miłośników marki, którzy następnie będą mogli podzielić się swoją reakcją w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #BigMacCan. Agencja stworzył także krótką reklamę, która ogłosiła limitowany projekt wydania Coca-Coli.
PS
Burger King zaś coraz odważniej podchodzi do swojego marketingu. Marka wykorzystała zmianę w peruwiańskim prawie, które weszło w życie 25 marca i pozwala wnosić do kin własną żywność pod warunkiem, że jest podobna do tej, sprzedawanej w punktach kinowych. Zobaczcie jak!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A jak ukryć na obrazie owoce tak, by wycisnąć z nich sok i równocześnie edukować społeczeństwo? Zobaczcie!