McDonald’s świętuje drugie urodziny McDelivery i ponad 1,2 mln zrealizowanych zamówień z dostawą

W tym roku McDonald’s świętuje w Polsce drugie urodziny usługi McDelivery, która umożliwia dostawę produktów już na terenie dziesięciu polskich miast. Z tej okazji przez cały lipiec sieć rozdaje zamawiającym prezenty, a w wybrane weekendy oferuje darmową dostawę.
O autorze
1 min czytania 2019-07-19

Drugi Big Mac gratis, wyjątkowe gadżety oraz darmowa dostawa w wybrane dni to niespodzianki, które McDonald’s przygotował dla zamawiających z okazji drugich urodzin McDelivery. Usługa dowozu produktów została wprowadzona w 2017 r. Od tego czasu zrealizowano ponad 1,2 mln zamówień. Pierwszym miastem oferującym McDelivery była Warszawa, potem dołączyły Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Sopot, Gdynia, Łódź, Katowice i Lublin. Dostawy realizuje już 110 restauracji McDonald’s, co stanowi ponad ¼ wszystkich lokali sieci w Polsce.

Największa liczba zamówień złożonych w ciągu jednego dnia w całym kraju wynosiła 4 957, a największe zrealizowane do tej pory zamówienie składało się z 84 pozycji, wśród których królował Cheeseburger oraz ciastko czekoladowe.

Druga rocznica funkcjonowania usługi to okazja do świętowania. Przez cały lipiec na zamawiających produkty z menu McDonald’s za pomocą aplikacji Uber Eats czekają specjalne promocje oraz upominki:

  • 20-21.07 – Skarpety lub Worek Big Mac w prezencie przy zamówieniu powyżej 30 zł
  • 27-28.07 – Weekend darmowej dostawy McDelivery

Oprócz promocji weekendowych, od poniedziałku do piątku przez cały lipiec do każdego zamówienia będzie dołączony napój Fanta Madness 0,5 gratis!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z roku na rok możliwość zamówienia naszych produktów z dostawą do domu, biura, parku czy na imprezę cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dlatego zasięg naszej usługi objął już 110 restauracji na terenie 10 polskich miast. Z tej okazji postanowiliśmy obdarować zamawiających wyjątkowymi prezentami, bo to dzięki nim McDelivery wciąż poszerza swój zasięg – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Użytkownicy aplikacji mobilnej Uber Eats mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu (oprócz wybranych weekendów objętych promocją). Zamówienia są realizowane w godzinach od 11:00 do 23:00.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się