Drugi Big Mac gratis, wyjątkowe gadżety oraz darmowa dostawa w wybrane dni to niespodzianki, które McDonald’s przygotował dla zamawiających z okazji drugich urodzin McDelivery. Usługa dowozu produktów została wprowadzona w 2017 r. Od tego czasu zrealizowano ponad 1,2 mln zamówień. Pierwszym miastem oferującym McDelivery była Warszawa, potem dołączyły Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Sopot, Gdynia, Łódź, Katowice i Lublin. Dostawy realizuje już 110 restauracji McDonald’s, co stanowi ponad ¼ wszystkich lokali sieci w Polsce.
Największa liczba zamówień złożonych w ciągu jednego dnia w całym kraju wynosiła 4 957, a największe zrealizowane do tej pory zamówienie składało się z 84 pozycji, wśród których królował Cheeseburger oraz ciastko czekoladowe.
Zobacz również
Druga rocznica funkcjonowania usługi to okazja do świętowania. Przez cały lipiec na zamawiających produkty z menu McDonald’s za pomocą aplikacji Uber Eats czekają specjalne promocje oraz upominki:
- 20-21.07 – Skarpety lub Worek Big Mac w prezencie przy zamówieniu powyżej 30 zł
- 27-28.07 – Weekend darmowej dostawy McDelivery
Oprócz promocji weekendowych, od poniedziałku do piątku przez cały lipiec do każdego zamówienia będzie dołączony napój Fanta Madness 0,5 gratis!
– Z roku na rok możliwość zamówienia naszych produktów z dostawą do domu, biura, parku czy na imprezę cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dlatego zasięg naszej usługi objął już 110 restauracji na terenie 10 polskich miast. Z tej okazji postanowiliśmy obdarować zamawiających wyjątkowymi prezentami, bo to dzięki nim McDelivery wciąż poszerza swój zasięg – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Użytkownicy aplikacji mobilnej Uber Eats mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu (oprócz wybranych weekendów objętych promocją). Zamówienia są realizowane w godzinach od 11:00 do 23:00.
Słuchaj podcastu NowyMarketing