Niektóre marki stawiają na nowoczesne billboardy 3D, które mają robić wrażenie na przechodniach, a inne wybierają prostotę i użyteczność. Do tej drugiej kategorii z pewnością można zaliczyć nowy pomysł McDonald’s – dzięki niemu widać, że marka jest elastyczna w swoich działaniach i że dobrze odczytuje potrzeby klientów.
Tym pomysłem jest billboard „Walk-Thru”, który pojawił się na londyńskim South Bank, aby uczcić 21. rocznicę powstania słynnych już lodów McFlurry’s. Nietypowej instalacji nie da się nie zauważyć – billboard wyprodukowany przez agencję reklamową Leo Burnett London jest prosty, a jednocześnie dobrze widoczny w przestrzeni miejskiej. Na białym tle znalazło się tylko jedno hasło „Masz ochotę na chwilę pełną radości?”, które jest subtelnym, a jednocześnie zachęcającym zaproszeniem do tego, aby na moment zwolnić tempo i sięgnąć po słodką przekąskę. Co ważne, przechodnie mogli dostać w okienku McFlurry całkowicie za darmo.
Zobacz również
Fani McFlurry, którzy przechodzą obok Builder’s Yard pod Hungerford Bridge, mogą odebrać darmowy smakołyk w godzinach od 11:00 do 18:30 aż do końca trwania promocji, czyli do 22 sierpnia.
Free McFlurries until Sunday! @McDonalds has installed this McFlurry stand billboard at The Builder’s Yard, Southbank. pic.twitter.com/jcgzJlILcL — Rich Leigh (@RichLeighPR) August 19, 2021
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing