McDonald’s po raz kolejny sięga po sentymenty. Po tym, jak ikony lat 2000. wróciły do menu, marka zaplanowała kolejną akcję. Tym razem jest to merch oraz specjalne wydanie kultowego magazynu BRAVO.

Nostalgiczny duet: BRAVO i McDonald’s
Oto kontynuacja nostalgicznych tematów w McDonald’s – marka wprowadziła tematyczny merch inspirowany początkiem lat 2000. Dla tych, którzy chcą być pierwsi i uzyskać do niego tzw. early access, sieć restauracji proponuje zagrać w retro gry dostępne w aplikacji. Wśród nich, między innymi gra „Pełzacz”.


Punktem kulminacyjnym akcji będzie specjalne wydanie magazynu BRAVO, które pojawi się w McDonald’s już 26 września br.
Co znajdzie się w środku? Czytelnicy mogą liczyć na:
- archiwalne materiały i fotostory,
- sesję zdjęciową merchu McDonald’s w stylu Y2K,
- kultowe plakaty, które dawniej wisiały w niemal każdym pokoju nastolatka.



fot. Anna Tryfon, LinkedIn
Za realizację projektu odpowiadają: agencja DDB Warszawa, PLEASE Productions, Fuse oraz OMD Group Poland.