Zostały one zaprojektowane przy współpracy z ekspertami od rozwoju i zabaw dziecięcych, tak aby zapewnić dzieciom ekscytującą przestrzeń zabawy, która rozwija wyobraźnię i zachęca do twórczego myślenia. Happy Studio to doskonałe rozwiązanie dla rodziców, którzy szukają pomysłu na zabawę łączącą naukę z uwielbianymi przez dzieci grami.
Odświeżona aplikacja zawiera nowe kategorie gier, dzięki którym dzieci mogą wcielać się role wynalazcy, artysty oraz muzyka. Każda z nich pozwala rozwijać takie cechy jak kreatywność, pamięć, koncentrację, a także umiejętność logicznego myślenia, zachęca też do aktywności fizycznej. W nowych grach pojawili się bohaterowie uwielbianego przez dzieci na całym świecie filmu Fistaszki. Kolejne postaci w aplikacji będą pojawiały się w przy okazji premier nowych zabawek w zestawach Happy Meal.
Zobacz również
„Aplikacje w coraz większym stopniu są częścią życia najmłodszych. Zdarza się, że korzystają z nich bardziej regularnie niż ich rodzice. Wiedząc o tym, stworzyliśmy bezpieczną strefę, w której dzieci mogą świetnie się bawić i uczyć w towarzystwie znanych i lubianych postaci” – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. zasobów ludzkich i korporacyjnych McDonald’s Polska
Dzięki Happy Studio dzieci mogą kontynuować zabawę także bez urządzeń elektronicznych – na przykład konstruując gitarę z domowych sprzętów czy tworząc szaloną naukową miksturę.
Happy Studio w wersji na urządzenia mobilne jest dostępne w App Store i Google Play Store oraz jako strona internetowa happystudio.com Aplikacja jest w pełni bezpieczna i darmowa. Do utworzenia konta niezbędne jest podanie karty kredytowej, jednak żadne opłaty nie są pobierane. Wersja dostępna w przeglądarce wymaga zgody rodziców, którzy muszą wykonać proste działanie matematyczne, by dziecko mogło korzystać z aplikacji. W Happy Studio nie pojawiają się żadne reklamy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy OMD Macroscope. Z kolei Agencja 24/7Communication jest odpowiedzialna za działania PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing