fot. corporate.mcdonalds.com
Sieć restauracji McDonald’s podjęła decyzję o wsparciu administracji Joe Bidena w walce z pandemią COVID-19. Celem działań ma być ułatwienie dostępu do informacji o szczepionkach i zachęcenie obywateli USA do szczepień.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Do końca maja br. McDonald’s planuje zamieścić na billboardach na Times Square reklamy informujące o szczepionkach, natomiast od lipca na kubkach McCafe zostaną zamieszczone specjalne naklejki, które będą kierować na rządową stronę vaccines.gov, na której można dowiedzieć się m.in. jak chronić się przed COVID-19, czy też gdzie znajduje się najbliższy punkt szczepień. Nowe opakowania i planowane reklamy będą nawiązywać graficznie do trwającej obecnie ogólnokrajowej kampanii „We Can Do This”.
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Kilka dni temu Kancelaria Premiera zaprezentowała nowy spot stworzony w ramach rządowej kampanii #SzczepimySię. W reklamie ponownie wystąpił aktor Cezary Pazura, który – tym razem jako Kiler – zachęca do skorzystania ze szczepionki na koronawirusa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Nestlé w okresie pandemii postanowiło otoczyć szczególną troską tych, którzy na co dzień bohatersko troszczą się o innych. Do połowy 2021 r. firma przekaże ok. 4,5 mln produktów spożywczych i butelek wody o łącznej wartości blisko 9 mln złotych.