Fot. Materiały prasowe 24/7Communication
Przy współpracy z polskim rysownikiem, w lokalach McDonald’s można znaleźć specjalną grafikę na opakowaniach i serwetach przedstawiającą proces obiegu zamkniętego, a także grę edukacyjną dostępną w aplikacji.
Zobacz również
McDonald’s w Polsce od ponad dwóch lat rozwija recykling papierowych opakowań. Dzięki innowacyjnej technologii, opracowanej wspólnie z papiernią Miklan-Ryza z Torunia, sieć przetwarza tzw. opakowania trudne, czyli zawierające niewielką domieszkę polimeru, jak i te zabrudzone żywnością. Z odzyskanych włókien papierowych powstają pełnowartościowe produkty — ręczniki papierowe i papier toaletowy, które wracają do restauracji sieci. Obecnie firma jest w stanie przetworzyć aż 95% opakowań, które wydaje gościom.
To już kolejna odsłona kampanii „Jutro zależy od nas”, w ramach której pokazujemy gościom, jak dajemy drugie życie śmieciom oraz zachęcamy do prawidłowego segregowania odpadów w restauracjach. Tym razem do współpracy zaprosiliśmy polskiego rysownika, Kamila Lacha, który wykorzystując komiksowe podejście, przygotował serię grafik obrazujących proces recyklingu w naszym systemie, zapraszających do odkrywania jego historii. Od początku istnienia platformy komunikacyjnej podkreślamy kluczową rolę gości naszych restauracji w całym procesie. Miesięcznie przetwarzamy aż 650 ton zużytych opakowań, które ponownie wracają do naszych restauracji. Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania gości – komentuje Magdalena Wasilewska, Brand Manager McDonald’s Polska.
Na gości restauracji czekają specjalnie zaprojektowane opakowania, serwety, a już niedługo także kolorowanki dla najmłodszych, które przedstawiają elementy procesu obiegu zamkniętego opakowań w McDonald’s. Za pomocą kodu QR, goście mogą zapoznać się z treściami edukacyjnymi. Dodatkowo, w aplikacji dostępna jest gra edukacyjna ukazująca 8 etapów recyklingu, w której do wygrania są kupony promocyjne.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Źródło: materiały prasowe 24/7Communication
Słuchaj podcastu NowyMarketing