McDonald’s® z nową platformą komunikacyjną #mamsmakanamaka

24 maja ruszyła ogólnopolska kampania McDonald’s promująca platformę komunikacyjną #mamsmakanamaka. Marka stawia na uspójnienie komunikacji marketingowej i zbudowanie bliższych relacji z konsumentami.
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

McDonald’s to ikoniczna marka kojarząca się przede wszystkim ze smakiem, na który zawsze można liczyć. To właśnie dlatego nowa strategia komunikacji firmy skupia się na smaku i wielu sposobach mówienia o nim. W ten sposób marka chce wzmocni emocjonalną więź z konsumentami. 

Kampania jest prowadzona wielowymiarowo. Jednym z jej kluczowych elementów są szeroko zakrojone działania w social media, które zostały spięte oficjalnym hashtagiem kampanii #mamsmakanamaka. Aby zbliżyć się do swoich fanów McDonald’s uruchomił nową płaszczyznę komunikacji – profil „mamsmakanamaka” na Instagramie. Dzięki oficjalnemu hashtagowi wielbiciele marki mogą wyrazić siebie i swój „smak na maka”. Kolejnym ważnym narzędziem komunikacji jest dedykowana strona internetowa mamsmakanamaka.mcdonalds.pl.

– Nowa platforma komunikacyjna, jej charakter i wykorzystywane narzędzia to efekt wielu miesięcy obserwacji potrzeb naszych konsumentów. Chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i wzmocnić nasze relacje. Właśnie dlatego w komunikacji skupiliśmy się przede wszystkim na ludziach i ich emocjach – mówi Krzysztof Kłapa, Dyrektor ds. Komunikacji McDonald’s Polska.

Działania podjęte przez McDonald’s służą stworzeniu bardziej przystępnej, społecznościowej komunikacji. Mają pokazać, że McDonald’s to przede wszystkim smak – smak, na który każdy ma od czasu do czasu ochotę. Otwierając nowe płaszczyzny komunikacji marka zachęca odbiorców do dzielenia się emocjami, indywidualnymi preferencjami, własnym sposobem patrzenia na McDonald’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię wspierają szeroko zakrojone działania promocyjne, w tym 30 sekundowy spot telewizyjny. Za kreację, produkcję oraz projekt strony internetowej odpowiada agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Działania w zakresie zintegrowanej komunikacji w mediach społecznościowych przygotowane i prowadzone są przez agencje DDB&tribal oraz 24/7Communication. Zapraszamy na stronę oraz oficjalny profil kampanii na Instagramie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się