2021 rok to niewątpliwie rok wielu zmian. A przynajmniej dla wybranych marek, które postanowiły nieco odświeżyć swój wizerunek. Tak było m.in. w przypadku Burger Kinga – na początku roku sieć zmieniła swoją identyfikację wizualną po raz pierwszy od 20 lat.
Teraz pewne zmiany przechodzi McDonald’s. Przedstawiciele marki poinformowali bowiem o wprowadzeniu nowych opakowań, które będą ozdobione minimalistyczną grafiką sugerującą, jakie potrawy znajdują się w środku. Tym samym na pudełku, w którym podawany będzie Filet-o-Fish, pojawią się niebieskie fale, zaś na opakowaniu Quarter Pounder Deluxe umieszczony zostanie burger z ociekającym serem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak przyznali przedstawiciele sieci, nowe opakowania będą dzięki temu nie tylko funkcjonalne i estetycznie ładne, ale również pomogą pracownikom restauracji podczas kompletowania zamówień.
Za projekt opakowań odpowiada firma Pearlfisher. Nowe pudełka są już dostępne w restauracjach m.in. w Australii oraz Nowej Zelandii. Na pozostałych rynkach pojawią się w przeciągu dwóch lat.
PS
Wraz z początkiem roku McDonald’s postanowił wycofać słodzone napoje gazowane ze swojej promocyjnej oferty okazYEAH i zastąpić je wodą mineralną.
PS2
Burger King nawiązał współpracę z platformą Loop, która działa w duchu zrównoważonego rozwoju. W jej ramach sieć fast foodowa będzie testować w kilku swoich restauracjach na całym świecie opakowania wielokrotnego użytku.