Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

McDonald’s zmienia opakowania – po raz pierwszy od pięciu lat

McDonald’s zmienia opakowania – po raz pierwszy od pięciu lat
McDonald’s postanowił odświeżyć opakowania swoich produktów – pierwszy raz od 2016 roku. Teraz pudełka będą zawierały minimalistyczną grafikę, która będzie informowała o tym, jaka potrawa znajduje się w środku.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

2021 rok to niewątpliwie rok wielu zmian. A przynajmniej dla wybranych marek, które postanowiły nieco odświeżyć swój wizerunek. Tak było m.in. w przypadku Burger Kinga – na początku roku sieć zmieniła swoją identyfikację wizualną po raz pierwszy od 20 lat.  

Teraz pewne zmiany przechodzi McDonald’s. Przedstawiciele marki poinformowali bowiem o wprowadzeniu nowych opakowań, które będą ozdobione minimalistyczną grafiką sugerującą, jakie potrawy znajdują się w środku. Tym samym na pudełku, w którym podawany będzie Filet-o-Fish, pojawią się niebieskie fale, zaś na opakowaniu Quarter Pounder Deluxe umieszczony zostanie burger z ociekającym serem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak przyznali przedstawiciele sieci, nowe opakowania będą dzięki temu nie tylko funkcjonalne i estetycznie ładne, ale również pomogą pracownikom restauracji podczas kompletowania zamówień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za projekt opakowań odpowiada firma Pearlfisher. Nowe pudełka są już dostępne w restauracjach m.in. w Australii oraz Nowej Zelandii. Na pozostałych rynkach pojawią się w przeciągu dwóch lat.

PS

Wraz z początkiem roku McDonald’s postanowił wycofać słodzone napoje gazowane ze swojej promocyjnej oferty okazYEAH i zastąpić je wodą mineralną. 

PS2

Burger King nawiązał współpracę z platformą Loop, która działa w duchu zrównoważonego rozwoju. W jej ramach sieć fast foodowa będzie testować w kilku swoich restauracjach na całym świecie opakowania wielokrotnego użytku.