Rozpoznawalne przez wszystkich złote „M” to teraz „W”, którym marka będzie składała życzenia i hołd wszystkim kobietom z okazji ich święta.
– W hołdzie wszystkim kobietom z okazji ich międzynarodowego święta po raz pierwszy w historii firmy odwrócimy kultowe łuki. Tak świętujemy niezwykłe osiągnięcia kobiet w każdej dziedzinie, również w naszych restauracjach – wyjaśniła Wendy Lewis, dyrektor ds. różnorodności w McDonald’s.
Zobacz również
Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV 😉
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
fot. facebook
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Innym przykładem ukłonu w stronę kobiet było zmienienie zdjęcia profilowego przez brytyjskiego Burger Kinga. Logotyp firmy w ten szczególny dzień brzmiał „Burger Queen”:
Netflix Polska stworzył z tej okazji kreatywne video:
Lidl wie, co kochają kobiety i właśnie tym komunikował do nas w tym dniu!
Dodatkowo byliśmy zachwyceni krótkim spotem Porsche <3
PS2
A jeśli jesteście ciekawi najlepszych spotów pokazujących siłę kobiecości, sprawdźcie nasz przegląd → tutaj.