TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

McDonald’s zmienił logo, w jego ślady poszło MTV, czyli co pokazały marki w Dniu Kobiet

McDonald’s zmienił logo, w jego ślady poszło MTV, czyli co pokazały marki w Dniu Kobiet
To, co widzicie to nie fotomontaż, to akcja McDonald’s, która w pomysłowy sposób postanowiła uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet. Obrócone o 180 stopni logo stanęło w niewielkim mieście w Kalifornii. Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

Rozpoznawalne przez wszystkich złote „M” to teraz „W”, którym marka będzie składała życzenia i hołd wszystkim kobietom z okazji ich święta.

W hołdzie wszystkim kobietom z okazji ich międzynarodowego święta po raz pierwszy w historii firmy odwrócimy kultowe łuki. Tak świętujemy niezwykłe osiągnięcia kobiet w każdej dziedzinie, również w naszych restauracjach – wyjaśniła Wendy Lewis, dyrektor ds. różnorodności w McDonald’s.

Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV 😉

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


fot. facebook

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Innym przykładem ukłonu w stronę kobiet było zmienienie zdjęcia profilowego przez brytyjskiego Burger Kinga. Logotyp firmy w ten szczególny dzień brzmiał „Burger Queen”:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix Polska stworzył z tej okazji kreatywne video:

Lidl wie, co kochają kobiety i właśnie tym komunikował do nas w tym dniu!

Dodatkowo byliśmy zachwyceni krótkim spotem Porsche <3

PS2

A jeśli jesteście ciekawi najlepszych spotów pokazujących siłę kobiecości, sprawdźcie nasz przegląd → tutaj.