Co w niej wyjątkowego? Główny składnik, którym jest Beyond Meat, bijąca rekordy popularności na całym świecie, roślinna alternatywa dla mięsa.
Smak prosto z roślin
Zobacz również
Ostatnimi czasy, coraz więcej mówi się o diecie wegetariańskiej oraz ograniczeniu spożywania mięsa. Powody? Bywają różne – od ideologicznych, przez zdrowotne, aż po typowo lifestylowe. Jedno jest jednak pewne: nie każdy jest gotowy na radykalną rezygnację z mięsa. Nic więc dziwnego, że restauracje coraz częściej wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich gości, oferując im bezmięsne zamienniki ich ulubionych dań. Pizza Hut postanowiła iść o krok dalej, wprowadzając do swojej oferty zamiennik mięsa, który, pomimo całkowicie roślinnego składu, wyglądem, konsystencją i przede wszystkim smakiem nie różni się od mięsnych propozycji.
– Mamy świadomość, że ograniczenie spożycia mięsa w codziennej diecie, to trend, który z miesiąca na miesiąc zyskuje na sile. MEATamorfoza to najlepszy dowód na to, że nawet tak popularne danie jak pizza może z powodzeniem odpowiadać na tendencje rynku gastronomicznego. Chcąc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych gości, musimy wprowadzać do naszych restauracji innowacyjne produkty, a takim niewątpliwie jest Beyond Meat – mówi Tomasz Kwieciński, digital communication manager Pizza Hut.
Poddaj się MEATamorfozie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
MEATamorfoza, czyli połączenie Beyond Meat z sosem pomidorowym, mozzarellą, kolorową papryką, pieczarkami i czerwoną cebulką swój oficjalny debiut ma już za sobą. Pod koniec minionego roku pizza dostępna była we wszystkich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską w Warszawie. Po udanym teście w stolicy, zdecydowano się na wprowadzenie wegetariańskiej nowości do menu w całej Polsce. MEATamorfozy można spróbować od 11 lutego br., we wszystkich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską. Warto również wspomnieć, że klienci będą mieli możliwość wymiany dowolnego mięsnego składnika w innych smakach pizz na Beyond Meat. Oferta dostępna jest do wyczerpania zapasów, zatem warto się spieszyć.
Słuchaj podcastu NowyMarketing